mspfannys

Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

Midsommarafton och SpöRegn (hur kan de komma sig?)

Av FannyYaKnow - 21 juni 2013 23:58

Hej, idag har jag och mamma,pappa och min faster åkt lite i dalarna. Vi har åkt 24 mil och jag har nt varit inne på datan en enda timme (vi var ute så varför skulle jag ta med mig min data? o.o) Men först var vi typ lite i Mora typ, elr lite utanför, och sen så utforskade vi Åsenbodarna tror jag att det hette..elr aja de va nåt med ''Ås''. Sen så käka jag upp en liten bit av mammas rulltårta, tog en smält kexchoklad, åt en kärleksmums och åt lite bitar mackor med BaconOst på, så fick lite ont i magen..    Men det gick över snabbt (: Efter det åkte vi till Gropen i Leksand och fira där, det duggade lite (alltså regna lite smått) sen när de hade gått ett tag och dom skulle ha upp Stången så började det spöregna, och i Gropen är det över 20 000 människor varje år, och det är det ENDA populära stället att fira midsommar på i Dalarna. Så ni kan ju fatta hur lång tid det tog med bilen?! :D Sen kom vi hem vid ca 22:39 kanske? Men först så stannade vi på en Pizzeria i borlänge och åt ; Jag åt en Vesuvio (stav?), mamma tog en kebabtallrik, min faster tog nån hamburgare och pappa tog nån pizza som hade gräddfil och nå starkt på sig (skulle aldrig kunna äta en sån pizza, hatar starkt, usch..o.e) Men aja, vi har ju iaf haft kul det är huvudsaken. Och imorn ska man städa sitt rum, tur att en bff kommer och hjälper en HAHAHAH :D Hon tkr det är tråkigt att städa sitt egna rum, och älskar att städa andras rum. HAHA, visst låter det roligt? Oj har typ skrivit nu i över 2 min tror jag HAHAHAHA. Det är nåt speciellt med denna dan.. (midsommarafton). But Girls, It's Ladies Night      Sen så tror jag att jag sparar till en Iphone 5.. vi får se. Men puss :* ♥

   MOAHAHAHAHA..   THE DEVIL WAS 

 

HERE...! HAHAHAHA 8DD

Dagens låt:

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FannyYaKnow - 23 juni 2013 16:56


Hej, här kommer bilden.      Artbooken finns på min gubbe Mandy32.   Ha en bra söndag!     ...

Av FannyYaKnow - 13 juni 2013 16:15

Hej, jag är så sjukt glad för att det är skolavslutning ikväll    jag darrar i hela benet så kan knappt skriva, ska typ iväg halv 6 elr kvart i sex för showen (skolavslutningen) börjar kl 6 så ja man mst va där lite före. Men iaf, vi ska sjunga Beaut...

Av FannyYaKnow - 10 juni 2013 08:15

kan nt blogga!    

HEJ

Av FannyYaKnow - 9 juni 2013 13:42

namnskylt:   Ps. detta inlägg var av mandy, inte av mig xD Hon skulle bara lägga till min namnskylt som hon gjorde till mig (:Tack så hemskt mycket för dom 2 grejjerna som jag fick av dig idag mandy, så sjukt snällt av dig (: ds.//Fanny och det ...

Av FannyYaKnow - 9 juni 2013 13:29

Hej, Fanny in da house. Neeje, nu e alla lediga dagar snart slut! vi var lediga; torsdag, fredag, lördag och söndag. Och nu e de snart slut! Just nu lyssnar jag på Britney Spears - Stronger och har precis fått en ny header av gulligaste mandy, på msp...

Presentation

Hej jag heter Fanny528 på moviestarplanet.se Och i denna bloggen kommer jag blogga om: Msp, bakning och lite mer. Hoppas ni trivs. Enjoy :D //FannyYaKnow (:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

När har jag skolavslutning?
 På måndag?
 På tisdag?
 På onsdag?
 På torsdag?
 På fredag?
 Nästa vecka?

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards